آشنایی با پکیج

HVAC ، سیستمی است که بیشتر صاحبان خانه برای راحت نگه داشتن خانه شما در طول سال از آن استفاده می کنند.دو نوع مختلف سیستم وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. تفاوت اصلی بین آنها پیکربندی و عملکرد است. با این حال ، در نهایت ، آنها همان کار را انجام می دهند ، یعنی خنک کردن و گرم کردن خانه شما. سیستم اسپلیت دارای اجزای جداگانه برای کسانی است که فضای داخلی بیشتری دارند. بسته به نوع خانه شما ، هر یک از آنها گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای تعیین اینکه کدام گزینه برای خانه شما بهتر است ، فروشگاه فرار افروز به عنوان فروش پکیج اصفهان و رادیاتور پنلی اصفهان در این مقاله به شما راهنمایی می دهد.

آشنایی با سیستم پکیج

HVAC تمام قسمتهای سیستم را در یک چیز فلزی جای داده است. سیم پیچ اواپراتور ، کندانسور و کمپرسور همه در کنار هم قرار گرفته اند تا فضای لازم برای استفاده در داخل را ذخیره کنند.به طور خلاصه ، یک واحد HVAC شامل هر آنچه در سیستم هوای مرکزی در یک واحد قرار گرفته در خارج از خانه است ، می شود. خانه هایی که فضای داخلی کمی برای اسکان این سیستم ها دارند  یا آنهایی که فضای زیر زمینی ندارند ، پکیج دارند.

کارایی : پکیج ها به طور معمول از کارآیی بیشتری نسبت به سیستم های اسپلیت برخوردار است.

نصب آسان : از آنجا که پکیج ها یک واحد هستند ، نصب آنها آسانتر و همه کاره است. این امر همچنین منجر به هزینه های نصب ارزان تر و ردپای کمتری بر روی ملک شما می شود.

ساکت و آرام : از آنجا که کل سیستم در خارج قرار دارد ، شما هیچ سر و صدایی در داخل خانه خود احساس نمی کنید.

به طور کلی پکیج را می توان آن به راحتی بر روی دیوار نصب کرد یا بر روی زمین قرار داد ، استفاده از  انرژی کم و مصرف سوخت کمتر از برابر دیگ بخار مرکزی ، نیاز به لوله کشی گسترده در ساختمان را از بین برد و امکان تأمین مستقل آب شیر را فراهم کرد و آب گرم را برای شما امکان پذیر کرد.

آشنایی با پکیج

پکیج  در انواع دیواری و ایستاده طبقه بندی می شود.پکیج ها بر اساس سوخت آنها در چهار دسته وجود دارد:

  • مجهز به گاز (دیواری بی صدا یا ایستاده)
  • دیزل (مستقر ، نصب شده در اتاق مکانیکی یا انبار خارج از واحد مسکونی)
  • سوخت دوگانه سوز (ایستاده آزاد ، نصب شده در اتاق مکانیکی یا انبار خارج از واحد مسکونی)
  • برقی (دیواری یا ایستاده)

پکیج ها به دیزل و سوخت های دوگانه سوز از نوع ایستاده هستند و عمدتا در خانه ها و اقامتگاه های دارای حیاط استفاده می شوند.پکیج  وسیله ای برای گرمایش و سرمایش است که تمام اجزای اصلی آن (کندانسور ، کمپرسور و اپراتور) را با هم در یک “بسته” منفرد و محصور شده بر روی فلز قرار داده است.

کمپرسور پکیج

کمپرسور ، توسط موتور تغذیه می شود ، مبرد را به یک گاز فشار بالا فشرده می کند و آن را مجبور می کند تا در سیم پیچ کندانسور جایی که گرما از آن آزاد می شود و مبرد متراکم می شود ، به یک مایع تبدیل شود. مبرد مایع سپس در محل بخار شدن به داخل سیم پیچ اپراتور پمپ می شود و با این کار گرما و رطوبت هوا را از بین می برد. به عنوان گاز ، مبرد به کمپرسور برمی گردد جایی که کل چرخه دوباره آغاز می شود. تعمیر و نگهداری معمول توسط یک متخصص مجاز در حفظ یک سیستم با کارآیی کارآمد و یک عمر طولانی پیش روی آن کلیدی است. علاوه بر تعمیر و نگهداری معمول ، مهم است که هنگام تعمیرات تأخیر نکنید. اگر صدای ضرب و شتم ، یا صدای غرش غیرمعمول شنیدید ، بلافاصله قبل از آسیب بیشتر ، با تعمیرکار خود تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *