قیمت چیلر 30 تن و کاربرد آن

چیلر در لغت به معنی سرد کن است که به وسیله یکی از سیکل های تبرید دمای یک سیکل خنک شونده که عمدتا آب است را به اندازه نیاز کاهش میدهد.

طیف گسترده ای از گزینه هایقیمت چیلر 30 تن در دسترس شماست .شما همچنین میتوانید از نظر بهره وری بالا وکارکرد آسان و همچنین از کارخانه تولید و مغازه های ساختمانی قیمت چیلر 30 تن را انتخاب کنید.

عوامل زیادی بر کل هزینه چیلر تأثیر می گذارد. انتخاب و خرید یک چیلر صنعتی می تواند سرمایه گذاری قابل توجهی از وقت و پول باشد: سرمایه گذاری که باید از نظر مالی و به صورت پیش فرض و برای عمر تجهیزات مناسب باشد. برنامه ریزی دقیق قبل از خرید چیلر – همراه با نگهدارنده فعال و استفاده آگاهانه در طول عمر تجهیزات – می تواند هزینه کل را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و باعث شود سرمایه گذاری چیلر شما در درازمدت پرداخت شود.

بسیاری از آنها منحصر به استفاده و خواسته های یک برنامه خاص هستند. با این حال ، هر خرید پیشنهادی می تواند با برخی ملاحظات جهانی شروع شود. پرسیدن سؤالات زیر در هنگام کار با فرآیند مشخصات به بهبود قابلیت اطمینان فرآیند شما و همچنین بهینه سازی هزینه کل کمک می کند.

  • آیا طراحی چیلر به اندازه کافی برای ظرفیت برنامه فعلی مناسب است؟
  • آیا چیلر برای تغییر ظرفیت آینده باید طراحی شود؟
  • مکان ، ردپای و انتشار گرمای چیلر چه تاثیری در طراحی دارد؟
  • آیا طول / ارتفاع لوله کشی و لوله کشی به طراح ابلاغ شده است؟
  • آیا یک مدل استاندارد نیازهای شما را برآورده می کند یا طراحی سفارشی در دراز مدت مؤثر است؟
  • چه کسی تعمیر و نگهداری معمولی یا نیازهای خدمات آینده را روی چیلر انجام می دهد؟
  • آیا تولید کننده چیلر دارای یک برنامه ضمانت ، خدمات و تعمیر قوی است؟
  • آیا قطعات سهام از تولید کننده چیلر موجود است؟

 

سایت سرپوشیده ، کف کارخانه یا سایر فضای صنعتی خود را با چیلر 30 تنی خنک کنید. این سیستم در فضای باز نصب می شود و پمپ های هوای خنک متراکم شده را از طریق لوله کشی در داخل قرار می دهد. سیستم چیلرتراکمی دارای کنترل ترموستات رایانه ای و جریان سنج و شیلنگ ها ، لوله ها و آداپتورهای قابل انعطاف است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که با زیرساخت های موجود شما سازگار باشند.

کاربرد چیلر 30 تن :

چیلر 30 تن تبرید برای صنعت پلاستیک ، صنعت الکترونیک ، صنعت آبکاری ، صنایع مکانیکی ، صنعت ساخت و ساز ، صنعت پوشش خلاء ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و سایر صنایع ، راه حلهای تبرید اقتصادی ارائه می دهد

چیلر نوعی تجهیزات آب خنک کننده است که می تواند درجه حرارت ثابت ، جریان ثابت و فشار ثابت را فراهم کند.

 

چیلر صنعتی همیشه می تواند آب یخ را با دمای پایین تر از دمای محیط تولید کند. این می تواند در جایی استفاده شود که دما کاهش یابد. این می تواند به طور مستقیم خنک شود یا گرمای غیرمستقیم رد شود.

 

از چیلر 30 تن می توان برای کاهش دمای قالبهای تزریق و بهبود کیفیت محصولات پلاستیکی استفاده کرد. پوشش و خلاء برای کنترل دمای دستگاه روکش خلاء. خنک کننده صنایع غذایی و فرآیند خنک کننده سریع؛ صنایع شیمیایی برای کنترل موثر دمای مواد شیمیایی. خنک کننده ساختمان و سرمایش سریع بتن و غیره استفاده کرد.

 

چیلر نوعی تجهیزات تبرید است که باعث خنک شدن و بازیافت آب می شود. دمای آب خنک کننده می تواند به طور خودکار مطابق با الزامات عمل کند. تقریباً آب مصرف نمی کند. استفاده طولانی مدت می تواند مقدار زیادی آب را ذخیره کند. بنابراین ، در مقایسه با نحوه خنک کننده تجهیزات با استفاده از آب شیر آب ، چیلر صنعتی تجهیزات ایده آل است که می تواند باعث شود تجهیزات به سرعت در اثر خنک کننده ایده آل قرار بگیرند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

چیلر با خنک کننده هوا فرایند خنک کننده را برای تولید صنعتی بهتر فراهم می کند. در صنعت قالب سازی پلاستیک ، کیفیت محصولات قالب ریزی شده را بهبود می بخشد و دوره چرخه های قالب تزریق را کوتاه می کند. از این رو بهره وری تولید قالب های پلاستیکی را به حداکثر می رساند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *